Contact en openingstijden
Online regelen
Veel zaken regelt u via de website. Gebruik de zoekbox bovenin of start bij de homepagina.
Telefoon
Bel via telefoonnummer 14 0172.
U kunt ons bellen van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur.
Kies in het telefoonmenu:
- Optie 1: uitkeringen, bijzondere bijstand, schulden of leerplicht
- Optie 2: andere vragen
Vanuit het buitenland belt u +31 172 465 231.
We zijn via WhatsApp bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 16.00 uur via 06 104 063 39
- U kunt ons niet bellen via WhatsApp
- Wij proberen uw vraag binnen 1 uur te beantwoorden
- Deel via WhatsApp nooit persoonlijke gegevens of andere (privacy)gevoelige informatie met ons
- Voor vragen over uitkeringen, schulden of leerplicht belt u naar 14 0172 (optie 1). Of stuur een e-mail naar gemeente@alphenaandenrijn.nl.
Op afspraak
U kunt alleen op afspraak langskomen.
Maak online een afspraak of u belt naar 14 0172.
Openingstijden
Balies
- Maandag tussen 13.00 en 16.30 uur
- Dinsdag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 16.30 uur
- Vrijdagavond tussen 16.30 en 20.00 uur
Serviceplein
Een afspraak maken bij het Serviceplein (uitkeringen, WMO, schulden of leerplicht) is niet verplicht, maar raden we wel aan. Voor een afspraak belt u naar 14 0172.
- Maandag tussen 13.00 en 16.30 uur
- Dinsdag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 16.30 uur
Bezoekadres
Stadhuisplein 1
2405 SH Alphen aan den Rijn
Bekijk onze huisregels als u ons bezoekt.
Heeft u een vraag aan de gemeente? Laat het ons dan weten en stuur een e-mail.
Ons e-mailadres is: gemeente@alphenaandenrijn.nl.
Postadres
Gemeente Alphen aan den Rijn
Postbus 13
2400 AA Alphen aan den Rijn