Afvalpas voor bedrijven
Met de bedrijfsafvalpas gooit u zelf uw restafval in de ondergrondse restafvalcontainer.
- U sluit een contract af voor 1 jaar en wordt automatisch verlengd. Na 1 jaar is het contract maandelijks opzegbaar
- Met de bedrijfsafvalpas heeft u geen toegang tot afvalbrengstation Ecopark de Limes
Is de bedrijfsafvalpas kapot of kwijt? Vraag dan een (nieuwe) bedrijfsafvalpas aan. Stuur hiervoor een e-mail naar gemeente@alphenaandenrijn.nl. U ontvangt de nieuwe pas binnen 5 werkdagen. Uw oude pas wordt geblokkeerd en is niet meer te gebruiken. We verrekenen de kosten voor de nieuwe pas bij de eerstvolgende factuur.
Voorwaarden
- Uw bedrijf staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
- U sluit het eerste jaar een contract af voor 1 jaar
Kosten
- € 14,90
- € 2,01 per inworp (exclusief BTW). De factuur wordt (achteraf) per kwartaal in rekening gebracht
Bedragen worden jaarlijks geïndexeerd.
Aanvraag
Vermeld op uw aanvraag:
- gegevens factuuradres (indien van toepassing)
U logt in via e-Herkenning.
Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.
Wilt u uw contract beëindigen? Stuur dan een mail naar gemeente@alphenaandenrijn.nl. Vermeld uw organisatiegegevens, het contractnummer en de datum van beëindiging.