Afvalpas voor bedrijven

Met de bedrijfsafvalpas gooit u zelf uw restafval in de ondergrondse restafvalcontainer.

  • U sluit een contract af voor 1 jaar en wordt automatisch verlengd. Na 1 jaar is het contract maandelijks opzegbaar
  • Met de bedrijfsafvalpas heeft u geen toegang tot afvalbrengstation Ecopark de Limes

Is de bedrijfsafvalpas kapot of kwijt? Vraag dan een (nieuwe) bedrijfsafvalpas aan. Stuur hiervoor een e-mail naar gemeente@alphenaandenrijn.nl. U ontvangt de nieuwe pas binnen 5 werkdagen. Uw oude pas wordt geblokkeerd en is niet meer te gebruiken. We verrekenen de kosten voor de nieuwe pas bij de eerstvolgende factuur.

Voorwaarden

  • Uw bedrijf staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
  • U sluit het eerste jaar een contract af voor 1 jaar

Kosten

  • € 14,90
  • € 2,01 per inworp (exclusief BTW). De factuur wordt (achteraf) per kwartaal in rekening gebracht

Bedragen worden jaarlijks geïndexeerd.

Aanvraag

Vermeld op uw aanvraag:

  • gegevens factuuradres (indien van toepassing)

U logt in via e-Herkenning.

Bedrijfsafvalpas aanvragen » 

Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.

Wilt u uw contract beëindigen? Stuur dan een mail naar gemeente@alphenaandenrijn.nl. Vermeld uw organisatiegegevens, het contractnummer en de datum van beëindiging.