Klacht over ambtenaar of bestuurder indienen
Bent u niet tevreden over de manier waarop u bent behandeld. Dan kunt u hierover een klacht indienen. Een klacht gaat over gedrag van een ambtenaar of bestuurder van de gemeente. Het gedrag waar uw klacht over gaat, is niet ouder dan 1 jaar.
U kunt een klacht hebben over bijvoorbeeld:
- een trage of te late afhandeling van uw brief of vraag
- te weinig, onjuiste, of misleidende informatie
- een slechte behandeling of benadeling door een ambtenaar of bestuurder.
Bent u particulier? Log in met DigiD. Doet u een aanvraag namens een bedrijf? Log in via eHerkenning.
Vermeld bij uw klacht:
- of de klacht gaat over een ambtenaar of bestuurder
- de naam van de ambtenaar of bestuurder
- reden van de klacht, datum en toelichting
U ontvangt binnen 6 weken een reactie.
- Bent u niet tevreden over hoe wij uw klacht afhandelen? Dan kunt u dit melden bij de Nationale Ombudsman.
- Heeft u bezwaar tegen een beslissing van de gemeente? Maak dan bezwaar tegen een gemeentelijk besluit.
- Heeft u een klacht over zaken in de openbare ruimte, zoals een kapotte lantaarnpaal, zwerfvuil of overlast? Doe dan een melding openbare ruimte